نگار نگار ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

نگار اردیبهشتی

دختر بهاری در بهار 94

1394/1/14 10:39
نویسنده : باران
878 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ،نگار نازنین و مهربون من خیلی خیییییییییییییییییییلی دوست دارم گلم،نو شدن سال و اومدن یه بهار زیبای دیگه در کنار وجود نازنین و شیرینت برا ما شیرین تره،سال 94 و و سومین بهار زندگی رو به شما دخمل خووووووووووووبم تبریک میگم .امیدوارم صد بهار زیبا رو با سلامت تجربه کنی و همیشه در کنار کسایی که دوستشون داری بهارو جشن بگیری .

عزیزتر از جانم امسال برا اومدن بهار کلی ذوق داشتی و لحظه شماری میکردی البته اینو بگم که چون دوست داشتی زودتر تاریخ تولدت بشه و جشن تولد برات بگیریم می خواستی که زودتر بهار از راه برسه و روزها از پی هم بگذرن تا روز تولدت برسه گلهمیشه بهاریه من و چون هنوز کاملا با گذر فصلها و ماهها و هفته ها آشنا نیستی و فقط میدونی که توی فصلی به اسم بهار بدنیا اومدی و تولدت توی این فصله ،واسه همین برا اومدن بهار و سال جدید لحظه شماری میکردی.

به هر حال سال جدید شروع شد و شما با کلی شوق و اشتیاق کودکانه به مامان کمک کردی تا سفره هفت سین بچینه و توی ایام عید

 

از مهمونا پذیرایی کنه ،دختر بهاری من...به خاطر تموم مهربونیات ازت ممنونم عزیزم .

بقیه رو در ادامه مطلب ببینید

سفره هفت سین ما در سال جدید(94)

سبزه تخم مرغی

 

اینم از نگار جون موقع سال تحویل که هر کاری کردیم خانوم حاضر نشد لباس رنگ آبیش رو از تن در بیاره و لباس نو بپوشه،آخه عسل من به رنگ آبی علاقه خاصی داره

دختر نازنینم در حال باز کردن کادو عیدی از طرف  مامان و بابا

اینم از هدیه عید دخترم ،یه اسکتر که خیلی دوس داشتی ، داشته باشی عزیزم

این هم از آقا مبارک به همراه هفت سینش

اینم سبزه های عید نگار جونم

اینم یه سفال با طرح بز  به مناسبت سال 94 که خودم خیلی دوسش دارم

پسندها (2)

نظرات (4)

کوثر
14 فروردین 94 11:31
ـــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯) من اپـــــــــــــــــــــــــم عزیزم ...(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــخوشحال میشمــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــبیایید وبم خالهــ ـ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)
مامان و بابا
18 فروردین 94 10:39
سلام مامانی عیدتون مبارک امیدوارم با نی نی ناز هزاران عید رو باهم سپری کنین از طرف من نی نی نانازی رو ببوس مرسی عزیزم
بابا و مامان
21 فروردین 94 23:04
در كنار نام پاک فاطمه/جانماز عشق را وا ميكنم/دست حاجت را به عشق فاطمه/رو به سوى نور بالا ميكنم/با قسم برآبروى حضرتش/آرزويت را تمنا ميكنم.
التماس دعا....روزت مبارک سلام:مرسی عزیزم.روز شما هم مبااااااااااااااااارک
بابا و مامان,آریاخان
16 اردیبهشت 94 7:16
به زبانی که توان گفت تورا می گویم / به زمانی که توان رفت تو را می جویم جمله ها قاصر و عاجز ز بیانند ولی / بنده تبریک تولد به زمان خوشیت می گویم. عزیز خاله تولدت مبارک باشه سلام خاله جوووووووووووون،ممنون ان شاءا... همیشه پاینده و شاد باشید