نگار نگار ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

نگار اردیبهشتی

جمله سازی

1392/10/22 23:17
نویسنده : باران
261 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا واقعا چقدر شیرین و دوست داشتنی تر میشن بچه ها با شیرین زبونیها و غلط غلوط حرف زدن هاشون

نگار جون،شیرین زبون مامان ،یکی دو هفته ای میشه که سعی میکنه جمله بسازه و تقریبا دیگه منظورش رو کامل به ما می رسونه.

هفته پیش من از بابایی پرسیدم شما شیر میخوری یه لیوان برات بیارم،بابایی گفت:من میل ندارم،منم گفتم باشه پس من برا خودم شیر میریزم،یه دفعه نگار خانم که مشغول بازی با اسباب بازی هاش بود و منم حواسم بهش نبود تا براش شیر بریزم ، از اون سر اتاق ،داد زد"من شییییییییییییر میخورم"

من با شنیدن این جمله هاج و واج مونده بودم که خوشحال باشم و ذوق کنم که دخملم بزرگ شده و برا اولین بار یه جمله کامل ادا کرده یا اینکه شرمنده شم از اینکه به بچم تعارف نزده بودم که شیر میخوره یا نهخجالتماچ

الان هم شنیدم دیشب که یکی دو ساعتی اومده بود خونه مادر جون تا من یکم به کارای خونه برسم،دوباره نگار خانوم چشم مامان و بابا رو دور دیده و توی خونه مادر جون با آزادی کامل هر شیطنتی دلش می خواست انجام میداد و از داخل کابینت ظرف نبات رو برداشت و ریخته روی زمین و زمانی که بابا حبیب گفته "وای وای ببین چکار کردی"نگارهم بلافاصله با دیدن عکس العمل بابا حبیب گفته"من جمع-من جمع"!فکر کنم دخملی هول شده و نتونسته جمله ش رو کامل کنه

ماشاءا... عسل مامان و بابا هر روز کلی شیرین کاری داره که متاسفانه مثل همیشه سرم حسابی شلوغه و فرصت یادآوری و ثبت اونها رو ندارم.

خدایا خودت حافظ تمام گلهای زندگی باش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)