نگار نگار ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

نگار اردیبهشتی

من درس می خونم....

1392/12/19 14:04
نویسنده : باران
243 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ مامان تازگی ها حرف های قشنگی می زنه که همه ما رو  حیرت زده می کنه ، یه شب واسه نگار جون داشتم  سپند می ذاشتم و براش شعر "اسپند دونه دونه ،خواستگار اومد به خونه ....."رو می خوندم ، هنوز شعر من تموم نشده بود که نگار داد زد "من درس میخونم "

با این حرفش ، کلی همه ی ما رو خندوند و خودش هم از خنده ی ما کلی خوشش اومد برا همین مدام حرفشو تکرار می کرد تا ما دوباره براش خندیم.

از شیرین زبونیای عسلم هر چی بگم کم گفتم ،ماشاءا...،فداش بشم همیشه حرفاش بزرگتر از سن و سالشه مثلا  وقتی به نگار جون چیزی می گی که مثلاً توکوچیکی غذا بخور تا بزرگ شی و مدرسه بری و یا قدت به دستگیره در برسه که بتونی در رو باز کنی و ....می گه من "بوزوگ شدم و الانم مدرسه میرم"

 خدایا خودت حافظ تمام فرشته های کوچولوی  زندگی ما زمینی ها باش.آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه جون
21 اسفند 92 13:10
سلام: الهی من فدات بشم عزییییییییییییییییییییییییزم.خدا حفظت کنه سلام :مرسی خاله گلم
محدثه جون
25 اردیبهشت 93 12:11
افرین درستو بخون اوه اوه اوه حدیث اومد الانم میگه دوب دوب منظورشو نمی فهمم