نگار نگار ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

نگار اردیبهشتی

عکسهای تولد 2 سالگی نگار جوووووووووووووون

1393/3/13 10:21
نویسنده : باران
870 بازدید
اشتراک گذاری

کیک کفشدوزکی

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب گذاشتم...

 

 


جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشن

عزیزم پشت کیکت قایم شدی!!!!!!!!!!!!!!!!

از تزئین اتاق برا روزت تولدت کلی خوشت اومده بود و به من گفتی:"مامان چقد قشنگ دودوست (درست) کردی خونه مون رو"راضی

قبل از شروع جشنت بعضی از کفشدوزک های روی دیوار رو کندی و انداختی پشت مبل ،منم تا متوجه شدم دیگه دیر شده بود خانووووووووووووووومیدلخورخطا

قربون ژست گرفتنای دخملی بشم منزیبابغل

نگار در کنار حدیث کوچولوی ناناز و مریم جون

از اونجایی که داوطلبین برای فوت کردن شمع تولدت زیاد بودن ،مادر جون دو تا شمع دیگه هم آورد بغل شمع 2 سالگی گذاشت تا همه بتونن حسابی شمع ها رو با هم فوت کنن خنده

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان نگار
13 خرداد 93 10:29
تولد دختر نازت مبارک .اسم دخمل منم نگاره .دوست داشتی به وبم سر بزن از دوستی با مامان یه نگار دیگه خوشحال می شم سلام عزیزم ممنون از اظهار طف شما خانومی حتما ،من خیلی از آشنایی با شما خوشحال میشم منم به وب قشنگ شما سر زدم و دختر نازتون رو هم دیدم ،خیلی نازه، خدا حافظش باشه با افتخار وب شما رو لینک کردم
مامان نگار
5 تیر 93 10:07
تولدت مبارک .نگار خانم .خیلی تولد قشنگی داشتی .دست مامان با سلیقه ات درد نکنه .گل من صد ساله شی ایشالا مرسی عزیزم -شما لطف دارید خانومی
ابجی سجا
24 تیر 93 14:43
در نگاهم اگر نیستی... خیالم سرشار توست! و این قانون دوست داشتن است......!
نیلوفر
24 تیر 93 14:48
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
شهابی
28 تیر 93 2:01
مبارک... خدا حفظش کنه براتون
شهابی
28 تیر 93 2:02
مبارک ... خدا حفظش کنه براتون
آریا و مامانی وبابایی
6 مرداد 93 10:06
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت... دوست عزیزم عید مبارک مرسی عزیزم شرمنده خیلی وقت بود فرصت نکرده بودم به وبلاگ سر بزنم پیام قشنگت رو الان دیدم،آخه درگیر اسباب کشی بودم
maman sima
11 مرداد 93 10:26
سلام خوبی ، تولد گذشته اش مبارک ایشاله جشن 130 سالی اش رو جشن بگیری . رمز مادرانه را بهم میدی ؟؟؟ حتماً درباره عذاب وجدان مامانهای شاغل نوشتی .... سلام عزیزم ،فکر کنم شما هم مثل من مدت زیادی بود فرصت نکردی سری به وبلاگ بچه ها بزنی،به هر حال خوشحال شدم. از طرف ما دختر نازت رو ببوس
مامان ریحانه
16 مرداد 93 9:35
خیلی باسلیقه و زیبا بود دخملتم خیلی نازه خداحفظش کنه مرسی عزیزم،شما لطف دارید متاسفانه چون زیاد نمیتونستم هزینه کنم نتونستم اونطور که دلم میخواد برای جشن تولد دخملی کاری انجام بدم و سنگ تموم بزارم و سعی کردم با کمترین هزینه یه جشن کوچیک براش بگیرم.
رها
16 شهریور 93 12:08
سلااااااااااااااااااام عزیییییزم حالت چطوره خوبی؟ نگار اردیبهشتیه خوشگل ما چطوره فدات شم .. مرسی ک اومدی وبم .. یه دنیا از حضورت خوشحال شدم .بازم بیا .. منتظرتمااااااااااا میلاد حضرت رضا رو هم تبریک میگم بت . ایشالا امضای اجابت بزنه خواسته هات رو میبوسمت سلام عزیزم مرسی ،نگارم خوبه خدا رو شکر حتما عمری باشه بازم به وب شما سر میزنم و از این موضوع خوشحالم منم میلاد امام رضا (ع)امام مهربونی ها رو به همه خصوصا شما تبریک میگم امیدوارم امام رضا (ع) خودش همیشه در درگاه خدا، شفیع ما باشه
آریا، مامانی و بابایی
22 مهر 93 9:43
سلام خوبید چرا آپ نمیکنید؟؟؟ نگرانتونم خیلی وقته نیومدین نگار من خوبه ؟؟؟ یه خبری به ما بدین دلمون تنگ شده سلام عزیزم ،به لطف خدا ما خوبیم ممنون از اینکه به ما محبت دارید . آریاجون خوشگل چطورن ؟امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید.راستش گاهی به وب خوب شما سر میزنم و مطالب و عکسای قشنگ آریا جون و بقیه دوستان رو میبینم ولی دل ودماغ و شور و شوق یادداشت گذاشتن توی سایت رو ندارم فک کنم به خاطر مشغله های مختلف فکری جند وقتیه یه خورده دپرس شدم.البته شما ما رو حسابی شرمنده کردین عزیزم وقتی پیاماتون رو که دیدم کلی خوشحال شدم و به خاطر اینکه از شرمندگیتون در بیام امروز یه کامنت جدید میذارم.
آریا، مامانی و بابایی
28 مهر 93 12:30
کجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاید شما دلم واستون یه ذره شده انشاالله که هر جا هستید سالم وسلامت باشید ولی یه اطلاع بدید که ما هم خیالمون راحت باشه عزیزم شما خوب باشید ما هم خوبیم