نگار نگار ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

نگار اردیبهشتی

چند تا عکس از بهار و تابستان 93

1393/8/26 23:46
نویسنده : باران
391 بازدید
اشتراک گذاری

یه عکس خوشگل با ژست قشنگ ازنگاری

 

الهی قربون دختر نازم بشم من

 

 

این عکسم وقتی اوایل عید به خاطر سرماخوردگی می خواستیم ببریمت دکتر قبلش یه سر رفتیم پارک شهر

این عکسارو نگار جوووووووووووونم از قفسه کتابخونه گرفته ،خانومی جدیدا یه سره دوربین به دست میگه من عکاس باشی هستم و چرت و چرت از همه چی عکس میگیره

اینم از عروسکهای نازت جوجو کوچولوی من


یه روز تابستونی میزبان علی و مریم جون (پسر و دخمل عمه نگار جون) در باغ که خیلی بهتون خوش گذشت

 نگار در حال کمک به مامان ،عسلم توی کارهای خونه کمک حال مامان هستش

بعضی وقتها هم نگار جون اینطور خونه رو شلوغ میکنه و مثلا داره آشپزی میکنه و ظرفها رو میشوره،الهی من فدات عزیزم

پسندها (7)

نظرات (4)

سمانه جون
27 آبان 93 8:47
سلام عکاس باشی.الهی من فدات بشم که ماشاءالله بزرگ شدی تو کارای خونه به مامان جون کمک می کنی خدا یار و یاورت باشه بوس. سلام مرسی خاله جون
hanieh
27 آبان 93 19:48
اوخیییییییییی عجب دخمل خوبی آفرین نگارجونم به مامانی کمک کن
دختر باران .خاله رباب.حدیث
28 آبان 93 18:05
سلام عقشم افرین که به مامانت کمک میکنی.قربون شکلت گلم سلام مرسی خاله جون و دخمل خاله های ناز من
مامان محمدطاها
2 آذر 93 18:27
آفرین به نگار خانم که به مامان جونش تو کارا کمک میکنه مرسی خاله جون مهربون