نگار نگار ، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

نگار اردیبهشتی

گم شدن گوشواره

1391/11/1 14:44
نویسنده : باران
510 بازدید
اشتراک گذاری

****هفته گذشته وقتی از اداره به خونه مادرجون اومدم همانطور که عروسک مامان مشغول بازی بود متوجه شدم یک لنگه گوشواره ش نیست ،  کلی اون روز و تا شب همگی دنبال لنگه گوشواره دختر م  گشتیم و تموم خونه مادر جون و زیرو رو کردیم  ولی اثری از گوشواره  نبود که نبود،ما همه نگران بودیم که نکنه فرشته کوچولوی مامان و بابا لنگه گوشواره ش رو خورده باشه،آخه دختر عزیزم هر چی دستش  بیاد  میذاره توی دهنش .اون شب همه بمخصوصا مادرجون خیلی ناراحت و  نگران بود تا اینکه صبح زود که مادر جون رفته بود حیاط خبرگوشواره وروجکککککککککک مامان و کنار باغچه پیدا میکنه وقتی خبر و شنیدیم خیالمون راحت شد که خانوم خانوما گوشواره شو نخورده و همون روز تصمیم گرفتیم موقتا گوشواره هاتو از گوشات دربیاریم.  
دختر گلممممممممممممممم، جییییییییییییییییییییگرم، هر چند این خاطره یکم باعث نگرانیمون شد اما با این حال تموم لحظه های با تو بودن واسه ما خاطره است و اینقدر این خاطره ها زیبا و دوست داشتنی هستن که توصیف کردنشون محاله عزیزم

خدای بزرگ ازت میخوام  همیشه حافظ دختر مثل گل بهاری مون باشی....الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رجبی
1 بهمن 91 15:16
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir