نگار نگار ، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

نگار اردیبهشتی

عروسک مامان در کنار اولین هفت سین بهاریش

1392/1/17 14:00
نویسنده : باران
287 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم نیم ساعت قبل از سال تحویل خوابید ،منم که خیلی دوست داشتم موقع سال تحویل همه  پای سفره هفت سین کنار هم باشیم ، رفتم و دخملم رو از خواب ناز بیدارش کردم(الهی بگردم عسلم چقدر ناز خوابیده بود منو ببخش مامانی که مجبور شدم بیدارت کنم چون اصلا دلم نمی خواست توی اولین سالی که فرشته مهربونی چون تورو توی خونه داریم تنهایی کنار سفره بشینیم) و لباسای نوشو پوشوندم  و آوردمش کنار سفره هفت سین...

طرلذ

الهی فدای نگارم بشم ماشاءا... دخمل من اونقدر خوش اخلاق و مهربونه که وقتی از خواب شیرین بیدارش کردم اصلا غر نزد و همکاری خیلی خوبی با مامان و باباش داشت.

کوچولوی عزیزم،نفسم،عشقم ،نور چشمم امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی و سالیان سال بتونی عید باستانی نوروز رو با شادی جشن بگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)