نگار نگار ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

نگار اردیبهشتی

نگار جون در آستانه یک سالگی

1392/2/8 12:46
نویسنده : باران
185 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگلم به امید خدا چند روز دیگه یک ساله میشی به خاطر همین تصمیم گرفتم  تواناییها و کارهایی که توی این مدت یادگرفتی رو برات بنویسم .

1-دخترم الان سرپا می ایسته و میتونه چند قدم راه بره

2-گلم الان چهار تا دندون داره مثل مروارید

3- عزیزدلم الان چند تا کلمه "مامان"بابا"تاب"نون"آب"جوجو"رو خیلی خوب تلفظ میکنه در ضمن وقتی میخواد دایی جونش رو صدا کنه میگه "دا"و هنوز این کلمه رو کامل نمیتونه تلفظ کنه

4-نفسم وقتی میخواد به اسب کوچیک مخصوص بازیش سوارشه خودش به تنهایی سوارش میشه و حرکت میکنه

5-دخمل باهوش من اعضاء مختلف بدنش رو میشناسه و وقتی ازش سوال میشه بلافاصله جواب میده

6-نمکدون مامان کلی هم شیرین کاری انجام میده مثلا دستاشو بهم میزنه تا ما رو بترسونه یا وقتی میبینه خوابیم میاد و لباشو رو صورتمون میذاره (مثلا بوس میکنه) تا ما رو بیدار کنه عروسک مامان توی کارای خونه به من کمک میکنه و جارودستی رو برمیداره روی قالی میکشه تا اشغالا رو جمع کنهگاهی هم تا دستمال کاغذی میبینه برمیداره روی میز میکشه

7-راستی دخترم عاشق آببازی توی حمومه و وقتی میبریم حمومش کنیم باید به زور و با هزار کلک خانوم رو از حموم بیاریم بیرون به هیچ وجه حاضر نیست از وان حموم بیرون بیاد.

فکرکنم اگه بخوام تموم کارای نازبانوم رو بنویسم با از کل کارام بمونم پس فعلا به همینا بسنده میکنم .

فقط امیدوارم خدای مهربون تموم نی نی ها رو به مامان و بابایی شون ببخشه و نگار نازنین ما رو هم همچنین و همیشه شاهد پیشرفت و موفقیت شون باشیم.سعی میکنم بعدا چندتا عکس مربوط به این نوشته از پرنسسم بذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرام خانوم
16 اردیبهشت 92 10:56
نگار جون. تولدت مبارک

شاد و پرعشق باشی.

من واسه تولد خودم از سایت اسباب بازی bazidan.com ماشین کنترلی خریدم. به تو هم پیشنهادش میکنم.


مرسی عزیزم من هم از طرف خودم و هم به نمایندگی از دخترم نگار جون از حسن توجه و عنایت شما و همچنین از پیشنهاد خوبتون تشکر میکنم .ضمنا خیلی خوشحال میشم آدرس وبلاگ تون رو برام بفرستید تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم .






سوری مامان زهره
16 اردیبهشت 92 15:21
تولدت مبارک خانوم کوچولو


مرسی عزیزم من هم از طرف خودم و هم به نمایندگی از دخترم نگار جون از حسن توجه و عنایت شماو دختر گل تون تشکر میکنم .




فرناز/ مامان ریحانه
16 اردیبهشت 92 19:57
تولدت مبارک خانوم کوچولو




مرسی عزیزم من هم از طرف خودم و هم به نمایندگی از دخترم نگار جون از حسن توجه و عنایت شماو دختر گل تون تشکر میکنم .