نگار نگار ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

نگار اردیبهشتی

من و نگارم

1393/10/15 8:30
نویسنده : باران
543 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزتر از جانم ،دردونه من ،بهار عمرم،نگارم .... دو شب پیش وقتی داشتم با شما در مورد اینکه فردا صبح شنبه است و دوباره مامان و بابا باید بریم سر کار صحبت میکردم،بهم گفتی مامان : به من آشپزی یاد بده بعد شما و بابا فردا برین سر کار منم خونه تنها وایمیستم و آشپزی میکنم ، براتون غذا آماده میکنم تا شما برگردین باهم نهار بخوریم....

الهی من چی میتونم بهت بگم عزیزم،گلم ،نفسم ...

الهی من بگردمت مامانی ...

خدایا هزار ماشاءا... و تبارک ا... به خلقت زیباییهایی که بی منت به ما آدما هدیه میدی و لحظه لحظه ی زندگی ما (انسانهای گاها قدر نشناس) رو پر از شیرینی و زیبایی و لذت میکنی.

خدایا من میخوام هررر روز و هررر لحظه پر شم از حس قشنگ و زیبای مادرانه که عطر مهربونیت رو از بوی دردونه ای که بهش عنایت کردی و بخشیدی با تک تک سلولهاش استنشاق میکنه ...

خدایا خودت کمکمون کن تا زیبایی های کوچیک و بزرگ فراوونی که دوروبرمون رو پر کرده رو با دقت بیشتری ببینیم و لذت ببریم از اینکه خدایی داریم که زیباست و زیبایی می آفرینه

دوست دارم این زیبایی رو با تمام وجود در آغوش بگیرم و با تمام قدرت بفشارمش تا جزئی از وجودم بشه تا همیشه و همه جا بامن همراه باشه.

خدایا خیلی خیلی دوستت دارم و شاکرتم و بازم خالصانه ازت میخوام  تا زمانی که نفس میکشم من رو لایق بودن در کنار هدیه زیبایی که به من بخشیدی بدون و همیشه عمرم ، نگار بهاری و دیگر داشته هام رو بر من ببخش و ببخش...آمین یا رب العالمین

پسندها (4)

نظرات (3)

maman sima
15 دی 93 8:49
دختره دیگه .... دختر یعنی نعمت بزرگ خدا آره واقعا اونم چه نعمتی
سمانه جون
15 دی 93 12:48
الهییییییییییییییی فدای شیرین زبونیات بشم خدااااااااااااااا نکنه خاله جون
مامان نگار
9 بهمن 93 9:44
انگار خدا اين نگار ها رو يه تيكه جواهر آفريده كه اينقدر مهربون و خانمند .خيلي دختر مهربوني داري .خدا برات نگه داره کاملا با شما موافقم به نظر من واقعا وجود هر بچه ای برای پدرها و مادرهاشون باارز ش ترین داشته ها در دنیاست.الهی خدا همه بچه ها رو برا خانواده هاشون نگه داره و الهی این نگار خانومی های ناز و دردونه هم، همیشه صحیح و سالم باشن و با وجود مهربونشون،چشم و چراغ خونه هاو امید زندگی باشن.ممنون از اینکه به ما سر زدید، نگارجون رو ببوسید